Subject: Vedelgaas OÜ Scandagra Eesti Keila vedelgaasipaigaldise käitamisloa nr OKK-11-18 kehtetuks tunnistamise otsuse edastamine
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: "Keila Linnavalitsus" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Oct 2025 15:31:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Keila Linnavalitsus, Päästeamet ja Keskkonnaamet

Edastame Teile teadmiseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poolt 
väljastatud Vedelgaas OÜ (registrikood 12243788) ohtliku ettevõtte 
käitamisloa nr OKK-11-18 kehtetuks tunnistamise otsuse nr 1-7/25-371 
(kemikaaliseadus § 31 lg 1).
Seoses C- kategooria ohtliku ettevõtte Vedelgaas OÜ käitisega Scandagra 
Eesti Keila vedelgaasipaigaldis (aadressil Tehase tn 6, Keila linn, Harju 
maakond; katastritunnus 29601:011:0106, kinnistu nr 12051902).

Lugupidamisega

	 Ave Jalakas
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 5690 4703 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn